La storia di Borotalco nell'Italia che cambia

1878. Bila jednom jedna mala ljekarna u Firenzi…

Henry Roberts otkriva formulu Boro-Talcum: tko zna, da li je mogao zamisliti da će taj bijeli prah maziti kožu Talijana narednih 5 generacija?

1904. Prave emocije u limenom pakiranju!

Borotalco je zapakiran u prepoznatljivu zelenu limenku i postaje dio svakodnevice svih Talijana. Svatko od nas nosi sjećanje na tu legendarnu ambalažu, zar ne? Pravi mali izvor emocija i uspomena.

1915. Borotalco je za cijelu obitelj.

Sjećate li se legendarnih Borotalco oglasa? Tadašnji oglasi nam pokazuju da je Borotalco oduvijek bio prepoznat i cijenjen zbog svih svojih prednosti. On je idealan za muškarce poslije brijanja, nježan puder za nju te osvježavajući i umirujući puder za djecu. Prema tome, kao i danas, Borotalco ima mnogo načina upotrebe.

1929. Jedinstven i neponovljiv

Tijekom godina, bilo je mnogo pokušaja imitacije ovog velikog uspjeha, ali na kraju krajeva ostaje činjenica: Ako nije Roberts, nije Borotalco, zar ne?

90tih godina Početak proizvodnje linije Borotalco.

Od sada je miris Borotalca uvijek uz tebe zahvaljujući tekućim sapunima, tvrdim sapunima, dezodoransima, gelovima za tuširanje i kupkama. Borotalco uz tebe u svakoj prilici!

1999.-2003. Novi uspjeh Borotalca!

Zahvaljujući novim dezodoransima s prirodnim mikrotalkom, mnoge obitelji u Italiji mogu napokon reći...«Stop znoju!«

2004. 100 godina Borotalca!

Borotalco slavi rođendan izložbom koja nas podsjeća da vrijeme prolazi, a veliki brendovi ostaju i traju! Nove linije Borotalca nastoje zadovoljiti potrebe i želje svakog pojedinca: A ti, koji je tvoj Borotalco?

2011. Sretan rođendan Italija!

Italija slavi 150 godina, a Borotalco, koji je rastao s njom, dio je talijanske povijesti. U Torinu smo slavili s vama jer jučer, kao i danas, svi smo mi na neki način utjecali i utječemo na Borotalco, a on oduvijek dijeli s nama naše emocije.

Borotalco osvaja i Hrvatsku

2017. Borotalco osvaja i Hrvatsku!

Predstavljen je na hrvatskom tržištu s nekoliko proizvoda, a nakon uspješnog lansiranja asortiman je proširen s jedinstvenim dezodoransima, gelovima za tuširanje, sapunima i talk puderom.